asertivní komunikace


ASERTIVNÍ KOMUNIKACE

JAK SE UMĚT PROSADIT A REAGOVAT NA KRITIKU

 

  • Umíte se v týmu prosadit?
  • Víte, jaký je rozdíl mezi agresivním, pasivním, manipulativním a asertivním chováním? A jak jim nepodlehnout?
  • Víte, jak díky asertivnímu chování předcházet konfliktům?
  • Umíte vhodně reagovat na negativní zpětnou vazbu a kritiku?
  • A umíte říkat NE? S kým vám to jde a s kým naopak nejde?

 

V dnešní době je umění jednat asertivně klíčové pro efektivní komunikaci a řešení konfliktů. Být asertivní znamená umět jasně vyjádřit své potřeby, názory a hranice, aniž bychom přitom porušili práva a pocity ostatních.

Asertivní jednání pomáhá budovat zdravé vztahy a zvyšuje sebedůvěru, protože lidé mají kontrolu nad svými rozhodnutími a akceptují své vlastní hodnoty. Tato dovednost také pomáhá snižovat stres a napětí ve vztazích, jelikož jasná komunikace eliminuje nedorozumění a nejasnosti.

V pracovním prostředí umět jednat asertivně přispívá k lepší spolupráci, efektivnějšímu řízení a vyřešení problémů. Zaměstnanci, kteří jsou schopni vyjádřit své potřeby a názory s respektem k druhým, jsou klíčoví pro konstruktivní a produktivní pracovní prostředí.

 

CO NA WORKSHOPU ZÍSKÁTE

  • Zjistíte, jaké jsou rozdíly mezi agresivním, pasivním, manipulativním a asertivním chováním
  • Dozvíte se, co jsou vaše asertivní práva
  • Naučíte se, jak asertivně předcházet konfliktům
  • Jak asertivně reagovat na negativní zpětnou vazbu, kritiku a invektivy
  • Jak asertivně odmítnout
  • Natrénujete si vybrané asertivní techniky
  • Nacvičíte si asertivní reakce na vaše konkrétní situace

 

Workshop vedeme interaktivní a prožitkovou formou s důrazem na nácvik a trénink nových dovedností.


POPTAT ROZVOJOVÝ WORKSHOP

Jméno a příjmení
Firma
Email
Zpráva